بیانیه مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه در محکومیت حمله به مردم و بیمارستان المعمدانی غزه

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه در بیانیه ای، حمله به مردم بی‌دفاع غزه و حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

دنیا بار دیگر شاهد جنایات غیر انسانی صهیونیستی است که با هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان قلب آزادگان جهان را به درد آورده است و کار  این رژیم سفاک به جایی رسیده که با بمباران بیمارستان‌ها؛ مجروحین، کادر درمان، کودکان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایت کارانی که این فاجعه را رقم زدند، در جنایات‌شان هیچ حد و اندازه ای قائل نیستند و هزاران کودک و زن را قربانی جنایات خود کردند. مسئولیت این قتل عام بر عهده آمریکایی‌هایی است که با حمایت از این رژیم سفاک و به شکل نامحدود به او اجازه انجام این قتل عام‌ها را می دهند.

موج ظلم‌ستیزی در سراسر جهان مشهود است و حرکت قدرتمند آزادی‌خواهی در دفاع از کیان فلسطینیان مظلوم و مردم شجاع و مظلوم غزه ان‌شاءلله به زودی با تحقق وعده الهی وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ به ثمر خواهد رسید.

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه های علمیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه مردم مسلمان و بی‌دفاع غزه، به غاصبان سرزمین‌های مسلمین و پشتیبانان آنان هشدار می‌دهد که چنانچه دست از ستم و جنایت برندارند در آتشفشان خشم امت اسلام، آزادیخواهان جهان و محور مقاومت نابود خواهند شد.

مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه